نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
  • آموزش ابتدایی واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
  • آموزش عالی تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • آموزش عالی ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • آموزش عالی نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
  • آموزش عالی ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
  • آموزش عالی واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
  • آموزش هنر تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]

ا

  • ابعاد پداگوژی چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
  • اتوبیوگرافی مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • ارزیابی ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
  • اشتغال پذیری طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • اصلاح ساختار طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • اکـر تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • الگوی برنامه‌درسی تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]

ب

  • برنامه جدید کارورزی تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • برنامه درسی بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • برنامه درسی واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
  • برنامه درسی آموزش عالی طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • برنامه درسی آموزش عالی چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
  • برنامه درسی آموزش عالی تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • برنامه درسی اجراشده کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
  • برنامه درسی تحولی تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • برنامه درسی زیسته تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • برنامه‌درسی صلاحیت محور تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • برنامه درسی مبتنی بر پیامد نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
  • برنامه درسی مساله محور تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • بین المللی سازی ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]

پ

  • پداگوژی چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
  • پداگوژی تحولی تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • پداگوژی ساخت دانش تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]

ت

  • تجارب دانشجویان تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
  • تدریس موءثر واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
  • تربیت معلم تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
  • تربیت معلم تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • توسعه ملی طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]

ج

  • جذب دانشجویان خارجی ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
  • جهان وطنی تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]

چ

  • چالش ها بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • چالش ها واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
  • چشم انداز های پداگوژی چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]

خ

  • خودکارآمدی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]

د

  • دانش‌آموختگان آموزش عالی طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • دانشجو معلم تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • دانشگاه طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
  • دانشگاه تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
  • دانشگاه فرهنگیان تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • دستاوردهای تحصیلی کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]

ذ

  • ذی‏نفعان ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]

ر

  • راهکارها. زبان تخصصی بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • رشته گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
  • روش دلفی گروهی فازی طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • روش کیو نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
  • رویکرد میان‌رشته‌ای طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]

س

  • سازنده‌گرایی ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]

ش

  • شایستگی‌های کارآفرینانه واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
  • شبکه های اجتماعی مجازی مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]

ع

  • علوم پایه طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
  • علوم تربیتی واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
  • عناصر برنامه درسی تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • عناصر برنامه درسی تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]

ف

  • فرهنگ رشته‌ای واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]

ق

  • قابلیت های حرفه ای تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]

ک

  • کمال کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
  • کمال گرایی کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
  • کیفیت برنامه درسی ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]

م

  • مردم نگاری آموزشی واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
  • معلمان مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • مقیاس ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • مهارت های اجتماعی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
  • مهارت‌های اشتغال پذیری طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • میلر تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]

ن

  • نظریه زمینه ای مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • نومعلمان واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
  • نیازهای آغازخدمت واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]

ه

  • همرسانی مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]