آ
-
آموزش
تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
-
آموزش ابتدایی
واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
-
آموزش عالی
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
-
آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
-
آموزش عالی
نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
-
آموزش عالی
ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
-
آموزش عالی
واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشتهای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
-
آموزش هنر
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
ا
-
ابعاد پداگوژی
چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
-
اتوبیوگرافی
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
-
ارزیابی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
-
اشتغال پذیری
طراحی مدل مهارتهای اشتغال پذیری دانشآموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
-
اصلاح ساختار
طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میانرشتهای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
-
اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
-
اکـر
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
-
الگوی برنامهدرسی
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
ب
-
برنامه جدید کارورزی
تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
-
برنامه درسی
بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
-
برنامه درسی
واکاوی شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
-
برنامه درسی آموزش عالی
طراحی مدل مهارتهای اشتغال پذیری دانشآموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
-
برنامه درسی آموزش عالی
چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
-
برنامه درسی آموزش عالی
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
-
برنامه درسی اجراشده
کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
-
برنامه درسی تحولی
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
-
برنامه درسی زیسته
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
-
برنامهدرسی صلاحیت محور
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
-
برنامه درسی مبتنی بر پیامد
نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
-
برنامه درسی مساله محور
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
-
بین المللی سازی
ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
پ
-
پداگوژی
چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
-
پداگوژی تحولی
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
-
پداگوژی ساخت دانش
تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
ت
-
تجارب دانشجویان
تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
-
تدریس موءثر
واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشتهای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
-
تربیت معلم
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
-
تربیت معلم
تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
-
توسعه ملی
طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میانرشتهای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
ج
-
جذب دانشجویان خارجی
ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
-
جهان وطنی
تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
چ
-
چالش ها
بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
-
چالش ها
واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
-
چشم انداز های پداگوژی
چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
خ
-
خودکارآمدی
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
د
-
دانشآموختگان آموزش عالی
طراحی مدل مهارتهای اشتغال پذیری دانشآموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
-
دانشجو معلم
تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
-
دانشگاه
طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میانرشتهای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
-
دانشگاه
تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
-
دانشگاه فرهنگیان
تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
-
دستاوردهای تحصیلی
کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
ذ
-
ذینفعان
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
ر
-
راهکارها. زبان تخصصی
بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
-
رشته گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
-
روش دلفی گروهی فازی
طراحی مدل مهارتهای اشتغال پذیری دانشآموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
-
روش کیو
نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
-
رویکرد میانرشتهای
طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میانرشتهای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
س
-
سازندهگرایی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
ش
-
شایستگیهای کارآفرینانه
واکاوی شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
ع
-
علوم پایه
طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میانرشتهای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
-
علوم تربیتی
واکاوی شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
-
عناصر برنامه درسی
تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامهدرسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامهدرسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
-
عناصر برنامه درسی
تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
ف
-
فرهنگ رشتهای
واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشتهای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
ق
-
قابلیت های حرفه ای
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
ک
-
کمال
کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
-
کمال گرایی
کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
-
کیفیت برنامه درسی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامهریزی توسعه از دیدگاه ذینفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
م
-
مردم نگاری آموزشی
واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشتهای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
-
معلمان
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
-
مقیاس
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامهدرسی سازندهگرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
-
مهارت های اجتماعی
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
-
مهارتهای اشتغال پذیری
طراحی مدل مهارتهای اشتغال پذیری دانشآموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاههای کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
-
میلر
تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
ن
-
نظریه زمینه ای
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
-
نومعلمان
واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
-
نیازهای آغازخدمت
واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
ه
-
همرسانی
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد